αντί-βιογραφικού - Λογιστικό γραφείο
banner image

αντί-βιογραφικού


Γεννημένος στη Σύμη και μεγαλωμένος στον Πειραιά το μόνο σίγουρο ήταν ότι θα ερωτευόμουν και θα ήμουν δεμένος με την θάλασσα.
Ίσως το πιο πιθανό να ήταν να γίνω ναυτικός όπως ο πατέρας μου και ίσως επίσης πιθανό να έμενα στο νησί μου, αλλά κυριολεκτικά η μοίρα το έφερε να περάσω μετά από τις πανελλήνιες, σε σχολή στον Πειραιά (την τότε Ανωτάτη Βιομηχανική και νυν Πανεπιστήμιο Πειραιά), συνδέθηκα ακόμα περισσότερο με τους δύο αυτούς τόπους και είμαι περήφανος που έχω αυτές τις δύο πατρίδες.
Όταν λοιπόν βγήκα στην αγορά εργασίας και ειδικά στο ελευθέριο επάγγελμα ως Λογιστής, στο οποίο είμαι πλέον είκοσι χρόνια, δέθηκα αλλά και συνδέθηκα ακόμα περισσότερο με τους ανθρώπους του τόπου μου και της θάλασσας και είναι πλέον μέσα στις προτεραιότητες μου να εξυπηρετώ όσο καλύτερα μπορώ αυτούς τους ανθρώπους.
Με αυτό το σκεπτικό δεν έφυγα ποτέ δίπλα από την θάλασσα, μετά την Σύμη δεν έφυγα ποτέ από τον Πειραιά, ακόμα και όταν δούλευα αρκετά μακριά από τον Πειραιά.
Έτσι δεν μου ήταν καθόλου δύσκολο να επιστρέψω και επαγγελματικά στον Πειραιά, οπότε και τα τελευταία χρόνια έχω το γραφείο μου στον Πειραιά. Μάλιστα τα τελευταία τέσσερα χρόνια έφυγα από το κέντρο του Πειραιά και πλέον είμαι στην γειτονιά μου, εδώ που μπορείτε να με βρίσκετε, στο γραφείο μου επί της Γεωργίου Θεοτόκη 18-20 (στο ισόγειο).
Κλείνοντας, αφού πρώτα ευχαριστήσω τους ανθρώπους που με έχουν στηρίξει όλα αυτά τα χρόνια, θα ήθελα να τονίσω ότι τόσο εγώ αλλά και όλοι αυτοί με τους οποίους επιλεκτικά συνεργάζομαι με άξονα πάνω από όλα την εμπειρία, την γνώση, την καθαρότητα και την τιμιότητα, θα κάνουμε ότι καλύτερο μπορούμε για ανταπεξέλθουμε στις απαιτήσεις σας, είτε είναι κάτι απλό, είτε κάτι «μικρό», είτε κάτι δύσκολο και σύνθετο.
Έχουμε και την γνώση και την εμπειρία, αλλά και την θέληση να σας υποστηρίξουμε σε λογιστικό και φοροτεχνικό επίπεδο, για προσωπικά σας θέματα είτε ατομικά είτε σε επίπεδο εταιρειών(δηλώσεις, περιουσιολόγιο - Ε9, τήρηση βιβλίων, ΕΣΠΑ κλπ.), καθώς και σε όλο το φάσμα που αφορά τα επαγγελματικά σκάφη, από την έκδοση όλων των εγγράφων του σκάφους έως την τήρηση βιβλίων, ίδρυση εταιρειών - ΝΕΠΑ, καταστατικά.
Τέλος να αναφέρω για τυπικούς λόγους, ότι εκτός από το πτυχίο μου στην ΑΒΣΠ (Παν. Πειραιά ή απλά ΠαΠει) είμαι μέλος του Οικονομικού Επιμελητηρίου & κάτοχος της ανώτερης αδείας (Α’ Τάξης) λογιστών, έχω δικαίωμα υπογραφής σε βιβλία Γ’ κατηγορίας  και έχω δικαίωμα ηλεκτρονικής υπογραφής στην ΑΑΔΕ(Τaxis).

αντί-βιογραφικού αντί-βιογραφικού Reviewed by kyr kal on Απριλίου 03, 2018 Rating: 5
Από το Blogger.